14 februarie 2017

Aciditate gastrica - Conflict de furie

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
iulie 2016: aseara imi vine sotul din dotare acasa de la un vecin sa ma anunte ca cele 5 randuri de porumb pe care le pusesem noi in gradina acestuia, cu aprobarea lui alaturi de alte legume, au fost taiate de acelasi vecin impreuna cu fasole cataratoare, bostani si ce mai era pe acolo prin porumb.

Porumbul era pus mai tarziu, dar il tineam de fiert si cocenii pt imbracat pomii mai mici la iarna (disper sa ma rog de cineva sa imi tot dea ce imi trebuie). Buuuun.

Aflu cu "bucurie" ca cu o seara inainte in timp ce sotul scotea cartofi, acelasi vecin a venit, un pic baut sa intrebe daca poate taia porumbul pt ca oricum nu se face nimic acolo sa il dea la animale. Sotul i-a raspuns in gluma ca "il taiem maine"...

"Maine" era deja taiat tot, cu fasole cu tot. Am fiert de nervi in suc propriu toata seara. M-am calmat, dar pe la 2 noaptea m-am trezit si n-am mai putut dormi vreo 2 ore, tot de nervi. Aciditatea gastrica/arsurile pe gat apareau imediat ce imi aminteam si ma enervam, apoi dispareau imediat ce le constientizam, absolut imediat, si incercam sa ma culc. Imi aminteam, ma enervam, simptomele hop si ele. Ma calmam, gata cu ele. Deci, aciditate gastrica = conflict de furie in faza activa. Se poate controla prin relaxare.

Cazul 2: august 2013 - eram insarcinata in luna a 8-a. Dormeam cu 4 perne sub cap si cu felii de paine uscata pe pervazul geamului. De ce? Noapte de noapte aveam aciditate atat de mare incat tuseam de usturime toata noaptea si nu puteam sa adorm putin decat daca mancam paine uscata. De ce? Eram furioasa pe situatia mea, pe copil ca "nu iese" mai repede sa ma odihnesc si eu, ca imi da non stop cu piciorul in plamani, ca nu ma lasa sa ma asez pe o parte, ca nu pot sta decat pe spate, ca ma apasa pe vezica si ma scap pe mine non-stop :). La vremea aceea nu cunosteam NMG deloc si credeam ca e normal sa am arsuri.

Multumim, dr. Hamer!