14 februarie 2017

Cistita / infectie urinara - Conflict de marcare teritoriu

Noua medicina germana - Dr. Hamer - Noile legi biologice
scrisa in 2016: Acum doua zile seara discutie in contradictoriu cu sotul legata de cresterea copilului - cat de permisivi trebuie sa fim, cat de indiferenti, cat de mult trebuie sau nu "bagat in seama"etc etc - ideea este ca m-am simtit atacata pt punctul meu de vedere, mi s-au incalcat deciziile privind modul in care abordez cresterea celui mic, dat fiind faptul ca eu stau mai mult cu el acasa. Discutie inceputa pe la 7 seara, reluata la 8 si lamurita cu calm. Am indepartat toate problemele, prejudecatile si modul gresit in care sotul privea lucrurile in ceea ce ma priveste - concluzii trase gresit din cauza timpului limitat petrecut de el acasa in ultima perioada. In final lucrurile s-au lamurit.

A doua zi, adica la vreo 10-12 ore distanta de discutie m-am trezit cu simptome de infectie urinara/cistita (nu stiu care pt ca nu mi-am pierdut timpul sa aflu). Anume: usturime la urinare, dorinta de a urina des, stare de frig ca un inceput de frisoane. Simptome prea cunoscute din perioada studentiei cand teritoriul imi era "incalcat" de catre parinti si deciziile ignorate si cand am suferit timp de 2 ani, luna de luna de aceasta problema. Pana la NMG am bagat antibiotice cu pumnul, apoi Biseptol, apoi Urinal, apoi tinctura de merisor cu care umblam zilnic in geanta pt ca nu stiam cand "ma apuca" iar - nu mai stiam pe atunci ce sa fac. O simpla discutie serioasa si ferma cu parintii meu m-ar fi ajutat...daca stiam...

Cum se explica situatia? In salbaticie animalele urineaza des atunci cand isi marcheaza teritoriul - eu am simtit ca cineva a intrat in "teritoriul" meu si ca a trebuit sa "il marchez".

Ce am facut? Am baut o cana de apa cu calm si m-am gandit la ce conflict din ultima perioada ar fi putut sa imi declanseze simptomele. In afara de discutia cu sotul, discutie care initial m-a deranjat f tare, nu am mai avut alta explicatie. Imediat ce am constientizat problema, nu am mai simtit nimic. Totul a durat maxim 30 de minute. Mi s-a parut? Sigur NU. O zi buna tuturor, calm si sanatate!"

Multumim, dr. Hamer!